Morgon och kväll.

Hur fantastiskt känns det inte när man klockan sju på morgonen beger sig mot skolan och solen redan är uppe? Tillochmed när jag kom hem! 
 
Skolan bara flög förbi, skulle jag berätta vad vi gjorde skulle jag lika gärna kunna säga att vi inte gjorde någonting. En powernap innan friidrotten där de andra gick ut och sprang, så jag var inne och hoppade lite hopprep, sprang några små varv, stretchade osv och sedan var klockan så mycket så vi gjorde några snabba styrkeövningar innan jag fick en snabb massage av min tränare och åkte hem.
 
Imorgon är jag i Mellerud tiiidigt, skolresa till Hovfjället och SNOWBOARD FÖR FÖRSTA GÅNGEN för min del!
Wiiie?

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback