Nyinflyttad!

Jag är här. Nu är jag faktiskt här. För att stanna.
Idag åkte jag in till Mellerud för att ta fästingspruta och sedan ta tåget till Göteborg med all packning jag kunde få med mig.
Eftersom jag börjar gymnasiet på torsdag (!) så flyttade jag idag in i mitt rum i vår lägenhet som delas med pappa och broder.
Inget är perfekt i början, men jag tror detta blir bra.
 
Ni kan få en bild på mitt skrivbord, som är ungefär det enda jag fått ihop, haha... 
Men så fint det blev va???? 
Ska försöka få bäddat min säng och se om orken räcker till mer, ha det gött hörni.

Kommentarer
Postat av: ISA

vad kuuuul, både med flytt och skolstart, lite nytt liksom :D

2015-08-17 @ 22:43:13
URL: http://isabyl.devote.se

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback