STÄNGER NER BLOGGEN.

Jag ska gå rakt på sak, släppte bomben i rubriken anyways.
JAG STÄNGER NER BLOGGEN.
Får se om livet där man inte publicerar det minsta man gör finns och faktiskt funkar.
Att jag kan berätta händelser för folk utan att de ska ha läst det här först.
Som C.S Lewis en gång sa, "försök inte beskriva livet, bara lev det".
 
Redan nu, utan att bry sig att ha berättat om det här, så har jag haft min första riktiga dag på NTI, fått våran Macdator, börjat gymma på Nordic, köpt LBP3, haft en misslyckad friluftsdag och hängt in mer kläder i garderoben.
Och jag vet att du läser det här, mamma.
Vill du ha daglig info om mina dagar så är min telefon klistrad i handen, annars ses vi varje fredag. 
 
Jag skulle tipsa om att vira in huvudet i en tshirt, hur man får en brun banan att bli gul och hade åsiktsinlägg om hur det är omodernt att gifta bort och likheter och skillnader mellan nutid och Mao's regerande.
Jag skulle tipsa om varenda ny låt jag hittade, ge er lass med inspiration och hade minst 5 ideér på videos jag ville göra. Men någon gång måste jag och kommer jag sluta, might as well be now.
 
Först när det sista trädet huggits, den sista floden förgiftats och den sista fisken fångats kommer man förstå att man inte kan äta pengar, så när jag i framtiden kämpar för att få stopp på djurtortyren, köttproduktionen och den överväldigande industrin som förstör det enda som vi faktiskt lever på; jorden, samtidigt som jag kanske har skaffat tatuering, rest runt, varit på festival och hoppat fallskärm - då kan det vara så att ni hör från mig på något sätt.
 
You will never influence the world trying to be like it.
Over & peace out guys, take care. /E

Kommentarer
Postat av: Olivia

Skönt med lite paus!

2015-09-30 @ 21:26:30
URL: http://www.kaffedrickare.blogg.se
Postat av: GirlTyping

Nej vad tråkigt, men jag förstår att man måste ta paus ibland :)

2015-10-11 @ 11:20:10
URL: http://girltyping.blogg.se
Postat av: Alma Klingström

Http://klinganz.blogg.se
Kvällen spenderas på ett sjukhus uppe på hjärtavdelningen... Hoppas på att få svar snart vad det är som verkligen är felet! Men skulle bli jätte glad för någon upplyftande kommentar :(

2016-03-07 @ 18:30:09
URL: http://klinganz.blogg.se

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback