Sista dagen...

NÄMEN HEJSAN SVEJSAN PUDDINGAR!
Ni kanske glömde att någon ens drivde denna bloggen, men här är jag! 
Direkt ifrån hotellet skriver jag, efter att ha spenderat våran sista heldag här i Funchal och på Madeira. Imorgon går flyget 13.30 och då är det hem och sängen som gäller för dagen därpå är det skoooola!

Kortfattat har jag haft det fantastiskt, otroligt tacksam. Blivit en jordgubbsglass i hudton också och det kommer komma både lass med bilder, mer utförligt och även en video men sålänge får ni en bild på mig och hotellets kaniner. THAT'S RIGHT, KANINER! OCH KYCKLINGAR! PÅ HOTELLET! FÖR DET ÄR PÅÅÅÅSK!

Kommentarer
Postat av: Becka

nämen så söta! Hoppas hemresan gått bra!

Svar: Det gjorde den, tack!
Edsbergar'N!

2015-04-07 @ 10:42:39
URL: http://photos-by-becka.bloggo.nu
Postat av: Beautybyvannii

Men åååh, så söta!! :D

2015-04-08 @ 21:38:22
URL: http://beautybyvannii.blogg.se/

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback