Glamorous life.

Såhär ser det ut när jag springer och såhär ser mitt ansikte ut nu... Use sunscreen, kids (och vuxna, fick idén att skippa den ifrån pappa...)!!!
 
Vad ska man säga? Det är bara att gå runt på detta vis tills det ger med sig, bra att man har skrubb som ansiktstvätt också. ":-)"
Detta är utan effekter, hörni! Hashtags all over the place, lika naturell som naturella chips!!!
 
Tillbaka på friidrotten idag, utesäsongen har börjat!
Något kyligt, men funkade bra att springa 15min nonstop i runt planen. Gjorde också löparprogram, stretchade, fick upp frekvens bland häckarna och försökte mig på några 150m, hade tyvärr inte stort med motivation till det.
Att komma hem till en burk kvarg och veta att det är fredag imorgon däremot är två små saker som gör livet lättare. Klart slut. /E

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback