Minijulgran.

Torsdag över och jag ska bara hoppa in i duschen så är det fredag i nästa ögonblick! 
Vad är era planer? Mina planer är skola och sedan en sväng till Överby med mammsen!
 
Idag var skoldagen bra, en kall vind bet en i ansiktet samtidigt som det var uppfriskande. 
Cirkelträningen gick också bra, tog kanske inte ut mig det bästa jag kan men jag la aldrig av med en övning.
 
Ville också visa min mysfaktor jag har på mitt rum, HUR SÖT MINIJULGRAN?
Och som sista grej så är jag med i en tävling på DEN HÄR tjejens blogg där man kan vinna ett överraskningspaket ifrån fitnessguru, awesome! :)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

åh, va mysigt med en liten julgran ! vill med ha. hehe

2014-11-07 @ 03:54:20
URL: http://wanderlustes.blogg.se/

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback