Weheartit put words on my feelings.

Dagen har gått ganska segt, men fick reda på en grej som gjorde mig lika glad som Pippi Långstrump!
Veckan som väntar nu är sista veckan innan vi drar ifrån skolan i 3 veckor, nämligen 2 veckors prao sen påsklov + ledig måndagen efter det. (WOHO INGEN SLÖJD PÅ 1 MÅNAD)(Eller spanska)(Eller skola ehehhh) 
Men det är alltså snart jag drar till Estlaaand! :D 
Och snart jag förhoppningsvis får en jättebra prao!
Och snart måste ha förberett 16397 inlägg typ... Ohoh...
 
Jag spelade inte en video.
Jag var ute i typ 2 minuter. 
Jag pysslade inte.
Jag sov inte. 
Vafanta har jag gjort egentligen? 
 
Nä, nu hoppar jag in i duschen (efter HIMYM bara ofc), så peppar vi varandra genom en vecka med skola & goa träningar! 
Tjolahoppsan hejhejdå!

Kommentarer
Postat av: KassandraPalma

sv: tack fina du!! :)

2014-03-23 @ 20:56:28
URL: http://kasssandra.blogg.se
Postat av: mot plus

skönt med påsklov snart! ^^

ha en fin kväll! =)

Svar: Tack desamma! :)
Edsbergar'N!

2014-03-23 @ 21:11:19
URL: http://motplus.se/

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback