Festis: Raspberry & lemon.

Hört mycket bra om denna smaken och... Den var söt. Väldigt söt. Men god. Väldigt god.
Är också nyfiken på "Guanabana & pineapple"...
Idag måste ha varit den mest oproduktiva onsdagen någonsin i skolan.
Såg på olika filmer hela 3 första timmarna, sen var det bara lunch och klassråd då jag drog tidigare för att vi gjorde verkligen ingenting. Så jag & brorsan som är hemma åkte och handlade lite till maten vi ska laga nu och sen har jag bara slappat med han här i soffan, haha.
OM NÅGRA TIMMAR ÄR DET SÅ-TRÖTT-DÖR-JAG-NU?-TRÄNING IGEN (innebandy med killarna för er nya läsare or something eheh), YIIHA!
Skriver mer ikväll!

Kommentarer
Postat av: Alva

Hejhej! Klicka gärna in på min blogg ( nattstad.se/tuuli ) och ställ någon fråga i min frågestund!
Alla som frågar något får sin bloggadress i svarsinlägget!

ps. Guanabana & pineapple är supergod! min favorit!

2014-06-04 @ 20:10:13
URL: http://nattstad.se/tuuli

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback