Det där med träning..?

Folk frågar ibland, hur jag hinner utöva alla mina aktiviteter och så. 
Och asså, jag gillar att träna. (<- Haha lame) 
Ändå sen jag nästan lärde mig gå (inte ens en smula överdrivet höhö), har jag haft väldigt mycket energi och älskat gympa osv! 
Har tänkt på det mycket det senaste, missar jag en träning eller det inte går så bra, så känner jag verkligen hur jag tappar det. Ever had that feeling? 
Så försöker verkligen mitt bästa på träningarna nu, hur jag än mår så, tar jag mig dit så är jag redan halvvägs så lika bra att ta i! You get what you work for, right?
Och jag vill ha resultat, jag vill känna mig stolt när jag går från en träning.
Sportscamp, gått på Multi där 2 gånger (testar på massaaa olika sporter), och tycker sporter är så galet kul! 
 
Så ligger man hemma i soffan och vill egentligen träna, men "orkar inte" - det ordet finns inte skulle jag vilja säga!
Skillnad på "orkar inte" och "har inte tid". 

Klart att röra på sig på ett eller annat sätt är viktigt, men känner du att må bra av att bara ligga hemma? - Självklart får du göra det då!

Känner du att du mår bra av att träna varenda dag? - Självklart får du göra det då! 

Känner du att du mår bra av en liten promenad om dagen? - Självklart får du göra det då! 

Det handlar inte om att banta eller att inte vara nöjd med sig själv, det handlar om att ta hand om sin kropp.

Jag mår som bäst när jag känner att jag gjort en bra träning, man känner sig starkare & friskare! 

Men bara du mår bra så. BRUKAR DU TRÄNA? 

Rörigt inlägg, like usual, menmen - ingen framtida poet här inte, höhö. O&PO.


Kommentarer
Postat av: Mirra - NH och Hoppryttare

Grymt bra citat!!

2014-02-08 @ 19:06:58
URL: http://mirramarika.blogg.se
Postat av: carro

Gud älskar träning :D haha :D

Svar: Vad kul! :D
Edsbergar'N!

2014-02-10 @ 21:46:17
URL: http://typcarro.devote.se

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback