BILDER FRÅN LÄGRET! ❤

 
Okej, nu har jag vaknat från att ha sovit i 2-3 timmar så kan berätta hur allt var och så! ;) Vi har bara vart där en helg och det är ändå mycket att ta in. SÅ hejdundrandes kul har det varit!  
Vi har ju varit mycket i kyrkan, sjöngt & pratat. Vi har vandrat med tipspromenad till ett ställe där vi grillade och badade. Vi har kört jättemycket lekar. Vi har ätit. Vi har sovit litegrann. Vi har spelat piano. Maten var helt gudomligt god, allt bröd (tillochmed mitt?!), var nybakat?!Att man kan bada i mitten av September - big like!  Men sen fick man tända ett ljus och be på kvällen, då började alla gråta (utom jag haha :( ), så blev en liten gråtkväll där. Men sen var vi normala igen, hihi! Jag sov med Erika, Gunilla, Ellinor & Isabell. Vi sov i ett rum med 10 sängar & 2 badrum, snacka om mer plats än dom andra, eheh! ;) Och idag hade vi gudstjänst, städade och packade, hann göra ett kors-halsband, sen åkte vi hem. :(   Kändes sjukt tråkigt, hela stället var så galet mysigt och alla var snälla mot varandra! Ni som var med och läser detta, tack för att just DU var med och gjorde detta läger till ett awesome läger!!
  Nu borde jag ha sagt mitt, nu får jag ta tag i datorn. Tänkte redigera en video, men var ju så trött så hann ju bara äta innan jag var ute ur världen för en stund. ;) Så kommer tyvärr ingen video idag, men får se i veckan!   Bilder från kameran kommer imorgon, vi ses!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Tack själv! Varit awesome! :D <3

2013-09-15 @ 20:11:35

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback