YANKEE.

Idag ska jag & Isabell till Ellinor, ska bli kul! :)
Sen sover dom över här hos mig, och så går vi på bio imorgon kväll!
Ska försöka få gjort någon video med dom också!  
Tills dess så bloggar jag mer ikväll, tidsinställt kommer under dagen! 
 
Och juste, i Torsdags efter det där mötet jag och mamma var på, så gick vi in på Ute&Inne's tjejkväll!
Det är en kväll då det är rea på massa saker, finns också massa kläder och smycken till försäljning! 
Var ganska kul faktiskt, och jag fick köpt ett ljus och totteband. (Tofsar)
Yankee Candle har jag velat ha jättelänge så jag köpte ett ur jul-kollektionen! :3

Kommentarer
Postat av: Jasmine Lundvall

Har aldrig riktigt fattat dessa yankee-candles.. Är dom så poppis för att det luktar jättegott eller ? :)

2013-11-23 @ 12:45:16
URL: http://jxsmine.blogg.se/
Postat av: Tilshhiss

Äääälskar yankee candles!! Dock sjukt dyra :(

Svar: Det lilla kostade faktiskt bara 129! :D
Edsbergar'N!

2013-11-23 @ 14:10:09
Postat av: Lovisa

Var ligger Ute och inne?

2013-11-23 @ 17:38:47
Postat av: Emma

Åh, äälskar yankee candles!!

2013-11-24 @ 22:58:24
URL: http://tragiskt.blo.gg

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback