EUROVISION SONG CONTEST!

Nu är det dags! :D
Om jag ska vara ärlig så tror jag Danmark vinner, men jag tror också att Robin hamnar ganska bra till. För hörni, typ alla låtar, sög?
 
Men har haft en superhärlig kväll nu! 
Förut såg jag på "The Devil Inside" & "The Sinister", båda rekommenderas starkt dom också! (Och ja, jag har fastnat i en skräckfilms-beroende.) 
Redigerade klart videon också, kommer upp snart, men länkar den här imorgon.
 
Sen så drog jag och mamma ut och cykla till sjön. Doppade benen i vattnet och jisses, vad kallt! 
Men tog lite bilder som kommer komma ut, dock inte idag eftersom jag nyss lagt ut sånt eheh. Ni kanske tröttnar på natur-bilder? :( Men några har också sagt att dom vill ha mer såkallade "ego-pics", *???*, och det finns ett och annat med där. *2*
Men ja, ska mysa med mammsen framför ESC nu då, (pappa sitter i andra tv-rummet haha), så hörs vi! 
HEJAR NI PÅ NÅT LAND???


Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback