EXPEDITION; SPORTSCAMP!

HEEEEJ LOVERS! :D
Dagen idag har vart seg, skillnad från dom andra dagarna alltså. 
 
Men vi brukar ju ha 3 sporter om dagen, men idag hade vi bara fotboll nu på kvällen (AWESOME), sen har jag och Emma sprungit runt i en stor hamsterboll (HAHA)"Campfestivalen" som är massa olika saker man kan hitta på liksom. Har också spelat lite rullstolsbasket med min goa grupp "AldrigDuscha" HAHA, folk blir irriterade men screw them! ;) (Bara så ni vet, vi duschar ändå eheh)
Men det mesta av dagen imorse gick åt till "Expedition Sportscamp" vilket är typ stationer/samarbets-övningar! Gick faktiskt väldigt bra måste jag säga! :)
Men har tänkt berätta lite om alla sporter när jag kommer hem, så jag hoppas ni har det bra för det har då jag! Förutom lite stel i armarna & nacken + trött, madrasserna här är som sängar i militären haha... ;)
Älskar er!
(P.S, vissa killar här på lägret är så sjukt snygga, gash..! Säger "hej!" helt random till folk hela tiden, love it! :3)
Igår skickade jag också ett vykort på ActivityTown's datorer. Då fick man ett par solglasögon.
(Ja, har tänkt berätta om AT också!)
Testade också baseball igår, fick bollar på mig av en skjutomat och träffade 5 STYCKEN?! :o
Gjorde illa mitt finger. Buhu. Hade fotografering igår OCKSÅ. Japp.

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback