Härlig dag!

Hej favoriter! :*
Min dag har vart jättebra. God mat & mycket bra sällskap = BRA KOMBINATION.
Älskar mina kusiner! Superroliga & så sköna bara! ;D Men ja, det kom massa människor och några hundar också.
Och Kevin var ju med, så det var väldigt mycket att titta och nosa på hihi... Så det blev som ett litet hundkalas. :3
Juste, KÖPTE OCKSÅ ETT PAR SKOR innan på Sko-Lyckan. Var halva priset på ALLT så dom kosta 125 kr bara, värt! :)
 
OUTFITEN.
FÖDELSEDAGSBARNET!
SUDDIG BILD PÅ BROSH OCH GIRLFRIEND.
LOTS OF PEOPLE = LOTS OF SHOES!
CAAAAAKE!
Ser ni att två av hundarna nästan är raserna som Kevin är? 
 
Men nu har jag nyss sett klart på P3 Guld-galan, (typ första gången jag ser på en gala, haha), och det var  awesome. Music is my life. Imorrn så kommer Elin, Erika & kanske Tilda komma hit. Blir att ha lite söndags-skoj! :)
 
 

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback