Vart så himla hurtig idag, förtjänar nåt gott.

Nu är jag hemma från tävlingen, glömt vad jag kom på för plats men är rätt nöjd ändå faktiskt! :)
 
När vi kom dit så joggade vi rundan en gång, sen sprang jag ju den och sist så sträckte vi ut benen lite och gick halva. SÅ I PRINCIP SÅ HAR JAG "JOGGAT" TYP 5KM?!?! Oh herre...
Och det värsta är, ATT JAG INTE ENS ÄR SÅ SUGEN PÅ GODIS?! Så får det icke vara, haha.
 
 
Men har iaf kommit hem nu, duschat och äter kexchoklad. (Nej, det räknas inte som godis. Choklad är en egen sak.) Men ja, jag sprang den SUPERJOBBIGA rundan, fick min lilla medalj, fick tillbaka andningen i mål och sen när det var prisutdelning så valde jag en drake hihih... :3 (Det står lite olika grejer på ett bord som man får välja en sak på, märkte efteråt att det var en Spiderman-drake HAHAH!)

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback