DM i Uddevalla!

Kom hem för en stund sen, blev ingen prispall för mig idag men är ganska nöjd ändå! :)
Hoppade 4.07m i längden, alltså personligt rekord!
(Och då var det ändå första tävlingen utan zon + inomhus!)
Sen i 60m så sprang jag på 9.11sek, vilket jag också tror jag slog personligt rekord på då jag sprang 80m hela förra året utom på den här tävlingen!
Så belönar mig själv med liiite ostbågar, hihi! (#Hejnyttigaliv)
*Proffsfotograf eheheh*
Och juste, en liten rolig sak som hände - tror jag duschade i killarnas omklädningsrum HAHA!
Hann inte komma in nån som tur var men vilket panik-ombyte jag gjorde haha!

Kommentarer
Postat av: Elina kömüves

har just nu en tävling på min blogg där du kan vinna en goodibag ifrån e.l.f var gärna med!!
http://www.nattstad.se/baraelina/vinn-en-goodibag-11791096

2014-01-18 @ 21:02:47
URL: http://baraelina.com/

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback