LUSSEBANDY.

Gjorde inget inlägg under dagen idag, hade varken batteri eller tid.
Idag har jag iallafall spelat innebandymatch då som sagt, men inte vanlig match - utan med mixade lag och med rolig utstyrsel!
 
Vårat lag hette "Skumtomtar", så vi tog på oss vita shorts & rosa tröja, tomteluva och tejpade fast en skumtomte på armen. Vi hade också solglasögon men det spelade vi inte i.
Vår 'hejaramsa' innan vi började var "HO! HO! HO!" 
Jag är dunderstolt över mitt lag, vi kom inte längre än de 3 matcher vi gjorde men vi var endast tjejer mot lag med max 2 tjejer och resten killar. Hade så kul och vet ni vad? - Jag stod 2 utav 3 matcher i mål. JAG?!
 
Däremot ska jag klaga på de som höll i lussebandyn då regler var att minst en tjej i varje lag var ett krav och det fanns ett lag som inte hade det och fick trots det, "bara" komma till B-slutspel. Sedan så stod det också att man genom fairplay och finurligaste utklädnad, kunde komma direkt till semifinal och då det endast var vi & ett lag till som egentligen var utklädda mer än lagtröjor, så borde det ju blivit vi kan man tycka..?

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback