Sprungit lite stafett och så.

Asså, jag har vart så nyttig änsålänge på veckan så det inte är sant!
(Om man räknar bort godiset och att jag fortfarande tränar näästan dagligen, eheh...)
Fast så kom jag på att det också bara gått 2 dagar... :3 #fail
 
Men igår tränade jag både ridning OCH friidrott, båda gick faktiskt väldigt bra och det kändes efteråt, haha!
Sen idag så sprang jag stafett, för mig tyckte jag också att det gick bra där. Började och det blev 4 omstarter haha, pistolen funkade inte?
Men ja, vi var ett mixat lag så vi var ensamma i vår åldersgrupp så VI FICK INGET. *?!*
Det var alltså som att jag sprang frivilligt?! Åååh, haha... :(
Men aja, extra träning skadar aldrig, right?
Imorgon är det konfa-läsning i 3 timmar, sen innebandy! Vi kör! #Biff ;)

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback