SUPERNÖJD MED DAGEN! ♥

HELLU! :)
Sen bloggning och yadayada, men orkade inte förräns nu...
Kom hem runt sju, spelade lite TV-spel med brorsan och åt... Benen är iallafall helt slut efter idag!
 
Men dagen har gått jättebra!
2:a i längd & 3:a i 80m, spjutet var just for fun! :D
Sen så gjorde jag personligt rekord i ALLA 4 hoppen, har ju lite vind att tacka men bara lite... ;)
Seriöst, mitt rekord innan var 3.64 och nu hoppade jag 4.00 som sista + ATT DET VAR MED FEL FOT?!
Haha, sen slog jag nog mitt rekord i det andra också. Vädret var dock sådär, precis när jag skulle kasta första spjutet så kommer VÄÄÄRSTA hagelskuren! Så kallt blev det haha...
Och vi tävlade ju i Tanum, så jag stack upp till min farmor som bodde alldeles i närheten, i nån minut. 
Efter tävlingen åkte jag och min kompis till den stooora sportshopen, köpte ett par träningsshorts för 249 kr. 
Dom verkar vara så sällsynta, så även om det var lite dyrt där, så passade jag på! 
 
Bra dag med andra ord, här lyser solen och jag mår bra och jag ska avsluta kvällen med liiite välförtjänta chips, sen lite serier och nåt TV-spel kanske! HA DET! :)

Och justeja, igår fixade Kerstin klart hela designen! ÄR SÅÅÅÅ NÖJD, så fin! 
Hon la in bilder i menyn och ändrade bakgrunden. TUSEN TACK KERSTIN! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Älskar din blogg! Hur snabbt sprang du 80 m? :D bara nyfiken, vore roligt att veta :3

2013-06-16 @ 21:52:55
Postat av: Emelie Petersson

Du har en otroligt trevlig blogg. Man blir verkligen fast här inne :-P

Din header är grymt snygg :-)

2013-06-17 @ 17:30:53
URL: http://syrum.blogg.se/

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback