Evita.

Cutie.

Jobbade mycket ställning idag, utan stigbyglar så nu måste man stretcha!
Jag är inte så nöjd. Hon gjorde inget fel men det kändes bara inte bra.

Igår hade jag en riktig skitdag.
Grät och blev förvirrad av en sak som hände för fort.
Idag tänkte jag annat. Hade mer tid på morgonen, startade med nationella i samhällskunskap (waaay too much skrivuppgifter, men hoppas på det bästa!), fortsatte med slöjd, lunch, no & håltimma.
Följde med Ellinor hem, sover här ikväll.
Åt världens godaste kycklingtacos, hennes mamma är magnifik. 

Dagens tre roligaste händelser:
1. Skrattade så jag grinade åt Mattis i Sveriges yngsta mästerkock.
2. Såg världens mest skrattretande film, 100 degrees below 0.
3. Hittade en 5 år gammal video på mig och Desirée.
Hänt något roligt för er? :)

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback