Världens mat.

BUFFÉ!!! 
Mat ifrån Kina, Japan, Indien och min grupps land, Afghanistan.
 
Bjöds på stjärnanis, ramen, tikka mansala och qalibi.
Den sistnämnda var våran rätt, tyckte den var godast (speciellt med mina såser till) men alla var riktigt goda!
Helt klart något jag tycker ni borde söka upp och kanske testa! 
I min grupp var det jag, Ida & Sakhi som faktiskt kommer ifrån Afghanistan och är grym på att laga mat, så vi lämnade det mesta åt honom, haha!

Är också nöjd med min gymnastikträning idag, det gick framåt! 

Kommentarer
Postat av: Hanna - Min väg till en starkare och bättre löpare

Vad gott det ser ut!

2015-03-03 @ 21:04:25
URL: http://hannafialotta.blogg.se

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback