Uttråkad.

Har i princip inte lämnat min dator en sekund idag. Som att man tittar i kylen när man har tråkigt gör jag likaså med datorn, sjukt hur teknologin har tagit över ens liv...
Jag har varit så himla uttråkad och det har regnat. Perfekt serie-väder, förutom att jag inte har någon serie?!?
Jo, jag är beroende utav Modern Family som är min nya addiction. Love it like crazy och vill därför inte ta slut på det för fort, så såg filmen "Fired Up" istället. Tyckte om den.
Lagt bilder i en mapp som ska framkallas också och bestämde mig att laga mat nu på kvällen för att göra något . Take it easy, stack näsan utanför dörren för att åka med till Konsum en snabbis.
Ni vet när man blir såpass rastlös att man bygger korthus? Jag klarade att bygga ett torn med alla kort en gång... Just for your information.

Kommentarer
Postat av: Alva

Härlig bild

2015-07-24 @ 15:33:33
URL: http://stohlt.blogg.se/

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback