Villa Godthem.

Nu är vi på tåget hem!
Det har varit en rolig dag som började med en lång promenad i slask & snöfall till en buffé vi skulle äta på Villa Godthem. Vi kom dock 1 timme för tidigt så vi gick en snabb runda på Nordiska Museét sålänge. Det var nödfall, annars hade jag knappast gått in där.
Till maten då, så blev jag och min syster som är glutenintolerant, lite besvikna så någon mer gång där kanske det inte blir, men vi blev iallafall mätta på det goda vi kunde äta!
Sedan kom vi till Liljevalchs och vi var 14 personer där för att min storebror Anders ställde ut! Det var fascinerande och vi alla är väldigt glada för hans skull!
Träffade på Timbuktu också och fangirlade inom mig... 
Stockholm är inget för mig, men att göra någon resa dit är ju inte fel!


Kommentarer
Postat av: Stefan

Fan vad trist när man blir besviken på maten :(
Såg för övrigt Timbuktu här om dan med. Fangirlade inget dock ;)

Svar: Ja, mat är ett ämne som verkligen kan förändra humöret... :/ Haha!
Edsbergar'N!

2015-02-01 @ 11:04:47
URL: http://themoonbarking.com/
Postat av: Anonym

det där ser sÅ jävla gott ut!

2015-02-01 @ 12:30:58
URL: http://nouw.com/sanningensnamn

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback