Temadag.

Hoppade på bussen emot Uddevalla imorse och första stopp var Värmekraftverket.
Fick se hundratals sopor, otroligt när man tänker efter men urtråkigt var min åsikt där.
 
Lunch, som bestod utav en macka. EN MACKA. Näringsrikt!!! :-)
Sedan var nästa stopp Charkuteriet
Petade på döda grisar, smakade korv, såg de stycka och att se alla tycka att allt ser äckligt ut och luktar illa var något bland det roligaste jag varit med om, haha!
 
Sedan for det hemåt och nästan samma väg tillbaka eftersom jag skulle till Vänersborg för att ha en bra gymnastikträning. En gammal vän kom tillbaka och jag höll igång hela tiden!

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback