"Redo, men samtidigt så o-redo man kan bli".

I min årsresumé tog jag bara med några utav de mer "speciella" sakerna. 
Men de mest speciella sakerna har jag egentligen inte skrivit och bilderna jag lagt ut är långt ifrån alla mina favoritbilder. 
De mest speciella sakerna detta året är all kärlek som delats, möjligheterna som funnits och min utveckling.
 
Sommaren måste nog ha varit min favorit, trots att det också var min absolut värsta tid under året så gjorde jag bara SÅ mycket kul!
På Eurogym testade jag vindsurfing, hoppa hopprep som ett proffs och dansade med personer ifrån hela Europa och när jag sov under bar himmel med Ellinor såg vi 5 stjärnfall på bara någon timme! Jag fick också en modellförfrågan som tyvärr inte blev av, men jag fick en modellförfrågan?!
 
Under sommaren ändrades jag mycket. Jag gled ifrån en kompis men jag blev jättebra vän med några jag aldrig trodde våra vägar skulle mötas igen.
Jag började ge komplimanger till lite vemsomhelst, le till lite vemsomhelst och slutade hålla tillbaka.
Jag tog träningen på högsta allvar. Drog ner på sötsaker, utförde mina sporter alla vardagar men också styrketränade på helgerna och se på mig nu - med nästan aldrig ett sötsug och med ett uppfyllt mål! 
 
2014 är svårt att slå, men hallå - varje nytt år har oftast något som toppar och 2015 bjuder ju på en total vändning innehållande gymnasie?! 
Ska jag vara ärlig - så känner jag mig redo, men samtidigt så o-redo man kan bli. 
Lämna sin skolcrush, den snygga assistenten, mamma & pappa och allt annat... 
Asså åååååååh, jag önskade att ord kunde förklara saker & ting lika träffsäkert som ordet själv.
3 utav alla vänner jag vill ha kvar även om vi senare inte längre syns varje dag. 
Ta vara på tiden, guys. I know I will. - E

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback