Leia leker.

"HEWJ BWLOGGEN! Just nu är det något märkligt utomhus och kjallt och MYCKET är det också.
Men jawg tycker det är kul. Bara husse är med. Här kommer hon!"
 
Ahhh... Ännu en tidig morgon. 06.20 åt jag frukost idag, vilket är ungefär när jag annars brukar gå upp...
Jag skojar inte nu - men 8 gånger utav 10, så känner jag mig hungrigare EFTER jag ätit än före???
Från en sak till en annan, så simmade vi på idrotten. Livboj, docka, rädda en person osv...
Sedan har jag jobbat på bra hela dagen, speciellt på friidrotten!
Vi sprang i 10 minuter och gjorde sedan bara ett varv av cirkelträningen, just för att spendera resten utav tiden på att träna tills lördag. 

Kommentarer
Postat av: Sara

Söt katt! :D

2015-01-23 @ 17:45:23
URL: http://nouw.com/saarah

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback