Korken.

Drog till ridningen och såg att jag fått Korken, hästen som är olidlig att sadla & tränsa.
Insåg att det bara var jag & Ellinor, i kylan, med en ny ridlärare.
⬆ Allt detta = Omotiverad Elina.
Jag har ju mina pass då jag, (av någon anledning jag bara vet för stunden), inte orkar försöka.
Ridläraren verkade iallafall bra, Korken skötte sig bra och jag sa att hon skulle kolla veckorna framöver vad jag annars har att erbjuda, haha...
Men jag avklarade det och det är bättre än ingenting!
 
Efter det åkte jag till Desirée över kvällen, tuggade på favvochipsen och såg på Svenska Hollywoodfruar.

Kommentarer
Postat av: Jasmin

Fin blogg du har!! :-)

2015-01-06 @ 09:42:12
URL: http://glossfashion.com/jasmin

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback