Kaninlejon.

Om ca 5 timmar ska jag upp men vad gör jag inte? - Bloggar!

Haft en bra fredag som jag längtat efter.
Åkte mot Göteborg vilket tog några timmar och kom fram till Karin & Oliver för att äta kvällsmacka. Sedan hem till lägenheten.
Jag har fått några presenter i förskott också och blev SÅ glad, förväntade mig absolut ingenting för just nu behöver jag absolut, ingenting.
Note to myself: Aldrig uppfostra mina barn med att allt handlar om presenter.
Imorgon blir det Liljevalchs!
Arbetet vi jobbat med på bilden, klippa ut en del utav en bild och fullfärda resten själv.
Ni får tycka att jag suger, men jag är nöjd.
Märker ni en speciell detalj med ögat?

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback