First week of school. ✔

... Och där blev klockan 18.18 på en fredag!
Ämnena före lunch gick snabbt idag vilket var skönt för då är det bara musik & bild kvar vilket är kul. 
På musiken blev det intro-quiz och mitt lag ägde totalt! Sedan började vi på en cool sak på bilden, förklarar kanske någon annan gång! (Får se hur bilden blir eheh)
 
Ni får en bild på Gunilla från den lektionen, livs levande julgran!
Sedan gick jag, Ellinor & Isabell upp och köpte något att äta, jag tog köttbullar med mos som jag fick på mitt samvete... Men det samvetet gjorde att jag körde stenhårt på zumban, längesen jag gjorde det!
Ellinor & jag joggade av 1 km ute efteråt och så stretchade jag sedan innan jag åkte hem!

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback