Expectation vs. Reality...

Imorse möttes mina ögon utav snö. I mängder.
"Vart var den här snön under jul?" tänkte nog många och då verkade snön höra det, blev ledsen och började regna istället tills blåsten kom.
 
Jag försökte mig på att baka godis idag, sura hallonremmar.
I got one thing to say: Cred till er godisskapare.
Det var jobbigt och smakade inte ens gott så jag sket i det och lade det i en skål så man kan göra något annat med det.
I mean, look at it?! SER UT SOM EN SALAMI I FORM UTAV EN VAL SOM SOLBADAR PÅ ANDRA SALAMIVALAR???
 
Jag vågar trotsallt visa mina misstag, så pluspoäng till mig ändå.
Efter det bakade jag istället mini choclatechip cookies med lite vit choklad igenom. 
Vänster bild & receptet jag följde HÄRIFRÅN.

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback