DEN PERFEKTA STÖTEN.

Ja... Det är ju inte originalet precis men jag tyckte om den! Mycket faktiskt!
Lets be real here... Jag har inte tittat på Jönssonligan.
Men jag gillade verkligen skådespelarna, speciellt Alexander, Simon & Torkel! 
Trots att jag nu vet vad som händer så skulle jag säkert kunna se den igen. 
 
Torsdagsmorgonar måste jag alltid skynda mig för att mamma börjar jobba tidigare och hon är ju min skjuts, så det blev en kort morgon men tillslut var jag hemma igen och tänkte fota lite. Trots att det slaskar. Suck, bara att vänta ut det.
Jag kom till friidrotten, cirkelträning. Bra jobbat.
Gick därifrån direkt när vi var klara med två varv och gick ner till bion där det var smygpremiär. (= gratis minisnacks!)

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Åh, vill också se den! Verkar jättebra :)

2015-01-15 @ 22:18:50
URL: http://sensor.blogg.se
Postat av: emiza

vill också se den

2015-01-16 @ 07:04:40
URL: http://eemiizas.webblogg.se/

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback