Warheads disappointment.

HALLO(N)! (Old but gold, huh?)
Nyss avklarat ännu 1h & 30min av kickboxning.
Mööörbultande, men extrema endorfiner!
Värmde upp med joggning, sedan stationsträning, slag och vi fick också lära oss sparkar idag! Längtat!!!
Avslutade med 10 sekunder utav matande slag, x3. 
Innebandyn gick också suveränt idag, som vanligt går matchen bättre än uppvärmningen men det var så himla kul! 
 
Spelade tillochmed in en video när jag kom hem ifrån skolan som jag hoppas blir tillräckligt bra för att lägga upp.
Men till rubriken - så hade Ida beställt Warheads och hade med idag. Världens suraste godis, you know?
Jag tog citron för hey - that shit use to be "sour".
Var det surt? Var världens suraste godis sur?
NEJ. På en skala 1-10, 11 - AV HUR DÅLIG DEN ÄR HOHO APPLY WATER TO BURNED AREA.
Fast ska inte vara elak, (står ju snällgaranti i menyn), någon annan smak kanske var surare.

Kommentarer
Postat av: Mia Ahlstrand

Roligt att du kikade in på min blogg. Galapagos var helt fantastiskt, så annorlunda med djur och natur mot andra platser jag varit på. Ha en bra dag :)

2015-02-12 @ 08:31:17
URL: http://miasmix.blogg.se/

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback