UTVÄRDERING:

I'll be fine - Molly
Hennes låt var en av få som skulle kunna passa i Eurovision.
Diggade den supermycket, men hörde att det blev något fel med röstningen? 
Om det stämmer, så var det fett orättvist...
Pappa - Daniel
Introt lät bekant, låten var fin... 
One by one - Elize & Rickard
Skulle också passat i eurovision av dessa bidrag.
Bättre än vad jag trodde.
Hello Hi - Dolly style
Ett ögonblick... 
Jag vet inte riktigt vad jag kände för den här förutom... Eh... 
Behrang Miri - Det rår vi inte för
Lät som något från Sveriges toplista.
Tummen upp till den, men passar den här? 
Can't hurt me now - Jessica
Storfavoriten - och jag kommer inte ens ihåg hennes låt. 
Men jag antaaar att den var bra? 
Sting - Eric 
Gillar denna låten lite för mycket. 
Hans utseende och saxofon smälter jag så lätt för, låten var catchy och kommer alltså spelas om & om igen på radion. Gillar dock inte hur han hela tiden ska ha så stor show. 
 
Ni som kollade, vad tyckte ni?

Kommentarer
Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

tyckte inte nån var jätte bra. men saade och Molly var helt okej.

Svar: Delar exakt samma tanke!
Edsbergar'N!

2015-02-09 @ 13:57:46
URL: http://efji.blogg.se/
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Håller med om Eric. Tyckte själv (fast jag är ett fan), att ibland skulle ha kunna tona ner sin show lite haha!

Svar: Preciiis, haha!
Edsbergar'N!

2015-02-09 @ 17:45:22
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback