Twix - i form.

... Vänner, det här skulle blivit Twix...
Eftersom jag är glutenintolerant behöver jag i de flesta fall tillsätta mer mjöl. 
Denna gången, som så många andra, gjorde jag inte det vilket ledde till en icke bra mördeg och en Elina som då bara kastar på resten, stoppar in i kylen och hoppas på det bästa. Eheh. 
Eller så kan det vara för att jag försökte halvera ett recept...
 
Till detta behövs iallafall:
Mördeg
Kola (jag kokade upp en burk kondenserad mjölk)
Mörk choklad
 
Det viktigaste var att det var ätbart och nu kom jag på en bakmetod för slöfockar! ;)

Kommentarer
Postat av: Koffe - fotoblogg

»Ja ja det är just det.. men se det som ett bra köp att ha när du ska filma vad som helst, som möjligtvis inte ska upp på youtube. Microfonen är också ganska billig :)

2015-02-17 @ 12:07:55
URL: http://fotokoffe.blogg.se
Postat av: melinda - mamma till Nova & Leon

huvudsaken är att den var god :)

Svar: Exakt!
Edsbergar'N!

2015-02-17 @ 23:08:33
URL: http://melindajohansson.vimedbarn.se

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback