Havrescones.

Dessa med inbakad ost, tillsammans med några skivor gurka & paprika!
Önskade att ni kunde vara med på mina hemkunskapslektioner, vi skriker ungefär 90% utav allt vi säger, haha!

Såhär pigg har jag inte känt mig på gymnastiken på ett tag.
Det började bra, men sedan blev jag frustrerad och tog nu slutsatsen att jag måste lära mig att ta PAUSER.
Men det gäller att se allt ifrån en positiv sida, så jag fick åtminstone gjort någonting!
Låt oss se TWD och tänka på att allt ordnar sig nu istället.

Kommentarer
Postat av: AW - Fotograf

Dom är faktiskt riktigt härliga! Har aldrig riktigt velat ha gerbiler, men när jag såg Batman och ShrOd blev jag förälskad *___*

2015-02-24 @ 21:27:48
URL: http://megapixeln.se

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback