Deltävling 2.

Igår började dagen med bananpannkakor & smoothie i sängen, sedan fortsatte den med hemmaträning och väntan på Mello. Igår var det lite mer fart tycker jag!
Hissar Linus & Mariettes låtar, väldigt bra gjort! Dissar Samir & Viktors låt, de kopierade sin egna låt.
MEN - jag kommer fortfarande 90% säkert, komma på mig själv att lyssna på den någon gång igen, haha.
Neverstore tyckte jag också om och till sist hade vi ju schlagerkungen själv tillbaka! 
 
Idag började morgonen på samma sätt och idag ska jag få gjort en video så jag kör lite morgonstretch och tvättar håret efter det, så det händer något.
~ Gammal bild. ~

Kommentarer
Postat av: Alice

Håller med dig, deras bidrag var grymma! :)

2015-02-15 @ 16:17:05
URL: http://pastellworld.blogg.se

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback