Stranddag.

Jag, Ellinor & Isabell möttes upp redan vid 12 idag för en heldag vid sjön.
Innan det styrketränade jag snabbt och bakade världens mest legendariska ice cream sandwich -
Mariekex, brownie, chokladfudge, jordnötssmör, cookie glass, mariekex.
KILL ME SLOWLY SÅ JAG HINNER NJUTA VAD GOTT DET VAR. Mariekex kan vara livet i ett ord. ❤
 
Det var iallafall suuupermysigt, Ida kom förbi så kom vi i vattnet och passade badboll. Hon stack sedan och vi andra gick och hämtade pizza (alla snackar om rasism när glutenintoleranta är de utsatta, SÅ LITEN PIZZA).
Brände mig tillochmed så vad finns att klaga på?!

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback