Sista korta passet.

 Idag gjorde jag mitt sista korta pass. Otroligt, huh?
Jonathan före mig hade haft 1 kund och det var när jag kom, han hade knappt rört något i kiosken, haha...
Men det kom några stycken under tiden jag var där och sista timmen stängde jag för att ta över cafeét. 
Där var det bara att diska det sista och räkna kassan.
Tillochmed i restaurangen var det lugnt, säkert den lugnaste dagen i sommar.
 
Imorgon är jag ledig och på torsdag & fredag ska jag vara hela dagen i cafeét vilket resulterar i typ 10 timmars jobb = otaggad. Sedan på lördag är det min SISTA dag och då är det 11-17 i glassen. 
Men först, en dag ledigt.

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback