Heldag i glassen.

Det blev ändringar trots allt!
 
Jag tog glassen hela dagen idag så mitt pass blev istället mellan 11-17. 
Flöt på rikligt med människor och timmarna passerade. 
Det finns wifi igen så nu har jag inget samvete över internetsurfen! >:)
 
Innan det var jag & mamma och handlade. Köpte saker till vissa recept, dagens matlåda som bestod utav en sushitallrik för halva priset och så jag kunde göra glass utav min cookie dough fudge. 
Tror det blir tusen gånger bättre, yuuum!
Nu ska jag in till Mellerud om en stund tror jag, kika på killarnas innebandy träning på Vita Sannar och bara göra något annat än att sitta vid datorn!

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback