50% närvarande.

Så fort jag & Ellinor kom hem så satte jag på datorn och sa "bara en youtubevideo, sen ut i solen och sola".
Men jag var SÅ trött. Blev ju mer än en video eftersom jag somnade till vid varje och behövde se om den och det var knappt att jag sa hejdå till Ellinor utan att vara endast 50% närvarande, hahaha...
 
Några timmar senare kom jag äntligen upp och "solade" i 35 minuter, ångrar att jag inte tar vara mer på vädret.
Åt lite kvällsmat och ska försöka somna nu igen, ska upp imorgon och åka mot Tjörn för namnceremoni!
Började packa ännu lite mer till Göteborg också, vinterklädsel mestadels. Nedräkningen börjar...

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback