Ibland får man unna sig.

HEAVEN IN MY MOUTH.
 
Med pasta & ostsås efter ett gött zumbapass kan jag säga att jag haft en fett bra fredag!
Film på No:n, beröm på matten och sedan startade våra 3 timmars projektarbete eftersom vi har So, (lunch), musik och bild på raken.
Så vi fick filmat och redigerat första scenen utav två och det var potatisgratäng i skolan vilket alltid gör en lite gladare! 
 
Unnade mig det på bilden också innan zumban, så satte vi oss sedan i mörkret i A-hallen ensamma och hade en inomhuspicknick med "brasa", eheheh! 
Solen lyser också och jag önskar er en fortsatt bra kväll!

Kommentarer
Postat av: MY VESTLUND '

MUMS!

2015-04-17 @ 18:53:13
URL: http://WWW.MYVESTLUND.SE

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback