Choco jelly bean.

Mot kvällsmateeeen!
Idag var vi inte så många på kickboxningen, bara bra tycker jag.
Så vi gjorde en lång uppvärmning och satte sedan ihop några serier. Sparring gjorde vi också mot varandra! Mer teknik än hårdhet såklart, men tror det är det vi behöver så det var roligt! 
 
Vad ska man säga om nationella då? 
Jag hoppas det gick bra, kan vara något slarvfel som gnager i hjärnan bara... Jag kom iallafall hem och var hemma 4 timmar, av de 4 satt jag ute i solen i 1 hel timme!! Serier i soffan var mer lockande idag, eheh, men fortfarande himla najs att solen är framme fram tills nu!
Denna chokladen var jag bara tvungen att köpa och smaka igår and I like it. A lot.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

ouh, ska man kanske våga prova den smaken då ..

Svar: Gillar du godis och choklad tillsammans så, ja!
Edsbergar'N!

2015-04-22 @ 21:29:56
URL: http://wanderlustes.blogg.se/

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback