Worst day, but do not complain.

Nu stämmer inte rubriken 100%, för här ska klagas! 
-De andra klasserna stannar kvar på skolan för att ha teori medans min klass har med sig ombyte och behöver gå till idrotten för att ha teori där.
- Vi såg på en teater första timmen utav hemkunskapen så VI HANN INTE GÖRA ÄPPELPAJ. Skulle säkert varit mer uppskattad och inte hatat den lika mycket om vi missade någon lektion jag INTE ser fram emot! 
- Hade inte heller läxförhöret jag tränat på. 
VARFÖR ENS HA LÄXA DÅ LIKSOM??
Våran klass får inte reda på något i förväg och dagen blev tröttsam och allmänt tråkig.
Vissa dagar tillåts att vara sura.

Nu ska jag ta och stretcha & duscha, sen ska jag fanta gå och lägga mig så det blir en ny dag snart. /E

Kommentarer
Postat av: Sara - Fitspo, fashion & food

snygg hoodie!

Svar: Thank you!
Edsbergar'N!

2014-10-01 @ 08:22:08
URL: http://sarafl.forme.se

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback