Toscakaka.

Haft en bra vecka. Jag har mått bra vilket jag hoppas ni också har gjort!
Började t.ex veckan med att hoppa ett jättebra pass med en häst som må vara mini men ack så lätt och innan det, leda med lillgruppen före. 
Har gett andra komplimanger här & där också, görs alldeles för sällan när man gynnar sig själv utav det också.
 
Men jag kom hem förut och belönade mig med det på bilden, det vaaar gott! 
Sen har tiden runnit snabbare än ur timglaset och nu ska jag se Bigbrother som jag har missat totalt, trots att jag faller in i drömmarna vilken sekund som helst. 

Kommentarer
Postat av: VERONICA - fashion blog

Gud så gott! Mummms! :) Hoppas du får en såndär extra underbar lördag, ha en grym dag! Kramar!

2014-09-13 @ 14:13:18
URL: http://vveronicas.com/
Postat av: Thea

Men ÅH vad sugen jag blev på att baka nu, haha. Så himla gott.

Svar: Bara att ta fram ingredienserna och börja! ;)
Edsbergar'N!

2014-09-14 @ 12:44:28
URL: http://kaffeochthea.blogg.se/

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback