Studiedag.

Väcktes av Ellinors katter idag, HUR KAN MAN INTE GILLA KATTER? 
Dagen efter är i ofta fall, bara deg. Och nej, inte som bulldeg (på tal om bullar och sånt, la ut en bild på mystory från vår bakning igår och skrev "#Bakis" HAHA, tyckte jag var så finurlig!), utan som i att slappa & äta. Hon var så snäll och plockade mina ögonbryn lite också! (Gudinnor lyfter inte ett finger i onödan liksom, höhö)
Men vi åkte iallafall in och zumbade ett lätt pass och nu sitter jag med Isabell. Killarna skulle ha haft träningsmatch mot Åmål, så gjorde mig "acceptable-looking" haha, men så blev det ingen match. Sad.

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback