Mitten av veckan - done.

Tog nya tag idag även om jag mot min vilja kom till skolan 07.10 (mammor som lärare <333) och lektionerna rullade på. Fick även lax i skolan, HIMMELRIKET. (Har alltså kommit till den punkten där jag berättar vilken mat jag har i skolan, nya bloggnamnet: "Skolinformation a la Elina", kommer bli lika skoj som för en tvättbjörn som inte hittar någon ballong att hålla i)
 
Sedan studiestöd och efter det gick jag och tjejerna till Hemköp & biblioteket innan vi gick till hallen, satte upp sargen och körde ett grymt innebandypass. Just nu är den sporten enormt kul för mig.
De andra träningarna då? 
Gymnastiken igår: Tränade på 2 saker jag har svårt för så det gick väl varken kasst eller galant.
Ridningen iförrgår: Frustrerande med hästen och min sits som blev utav det. Men satt i slutet. 
Från i vintras!

Kommentarer
Postat av: My Fredblad

Haha, men du skriver ju om saker som händer i ditt liv här på bloggen? Och skolan är då ju en gansak så stor och viktig del antar jag ;)

2014-10-01 @ 23:27:07
URL: http://Fredblad.blogg.se
Postat av: VERONICA - fashion blog

Snart är vi där igen! Vacker bild dock, trots att jag inte längtar! :) Ha en fin torsdag tjejen, kramar!

Svar: Lite längtar du väl ändå? :D
Edsbergar'N!

2014-10-02 @ 16:04:29
URL: http://vveronicas.com/

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback