En dag långt bort.

Bild med facebook-kvalité från när jag konfirmerades i Maj.
Bara på tiden därifrån till nu har det hänt otroligt mycket saker som fått en att inse saker. 
 
 
Jag hade det jättetrevligt igår!
Började med en fika hos kusin Magnus och hans flickvän i deras nya hus, får jag bara tillägga att de hade en katt på 6.5kg?! 
Haha, det var iallafall gott och efter det åkte vi till min morbrors flickvän och satt en stund innan vi åkte till min andra morbror och hans kalas.
Blev lite som att kedja vagnar bakom ett lok, kom fler och fler med oss efter varje stopp!
Lika uppskattat som alltid var det iallafall att träffa alla man träffade och jag må erkänna att,
we're one of a hell fine family. ❤
 
Och en dag som denna får ni gärna också kommentera något i min frågestund HÄR, gått mer än en månad men fråga lite mer frågor så ska jag ha fått gjort den inom närmaste 3 dagarna!

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback