Classy.

Friidrotten har tagit höstuppehåll nu några veckor så är ledig torsdagar framöver. Kan vara bra att ha en vilodag.
Helt vanlig dag i skolan, fast med lite intressantare ämnen.
På No:n har vi fysik och inriktar oss på universumet där vi idag såg en film om utvecklingen för att kunna göra en resa till Mars.
Och rymdforskare är ju mitt drömyrke egentligen, kan liksom kolla på stjärnorna hur länge som helst och bara föreställa mig hur det måste vara att stå på månen och titta runt sig. 
Sen på engelskan snackade vi om fängelsen bl.a Alcatraz. Aaah, måste dit ju! 
Sägs ju att det ska spöka där och vill se ett riktigt fängelse i verkligheten!
 Men imorgon är det iallafall fredag! 
 
Jag blev, bara för några minuter sedan, jättesur. Tårar trängde sig fram och jag vet inte vad det kom ifrån?
Jag ska lyssna på Zara Larssons PERFEKTA album, göra ett styrke/stretchpass som ersättning och sen ska jag se på något. Later!

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback