Winjette.

Dagens häst vars namn ni ser i rubriken.
 
SER NI? SER NI PLUTTEN PÅ BILDEN?
Jag är kort som en prinskorv men att jag ska behöva sätta mig på små hästar som dessa börjar kännas surare än Missan är emot Leia. 
Det är inte ofta jag sitter här och skriver negativt men att behöva byta häst till denna, just för att jag är liten nog att fortfarande kunna rida små ponnys, är tröttsamt ibland.
Jag är inte heller en sådan som säger nej, för hästen kan vara väldigt bra men det börjar faktiskt bli tröttsamt när man ser alla andra på stora hästar. Denna gången gick det inte bra, hästen var väl inte den bästa men tror också mycket låg i mig som hittade fel i andra saker.
 
Å andra sidan, (om man ska hitta något positivt), så red jag barbacka så jag tränades lite mer!

Kommentarer
Postat av: Janie

Snygg header ^^

2014-11-03 @ 21:14:25
URL: http://whitetrashbeauty.blogg.se/

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback