Tired.

Alltid är man trött på morgonen, men när jag väl satt mig ensam på bänken i skolan så går dagen i ett och plötsligt så sitter man där igen, nästa dag.
 
Jag gick inte på studiestödet idag, utan åkte hem istället för att inte behöva stressa på kvällen. Fick i mig mat i mängder och gjorde klart saker så jag nu bara kan lägga mig och se ikapp BigBrother resten av kvällen, gud så skönt!
Innebandyn gick suveränt, motivationen i topp igen!
Fick låna min tränares klubba som var en decimeter längre och det gick mycket bättre!

Kommentarer
Postat av: Robex Lundgren

finna bilder

2014-11-06 @ 18:34:46
URL: http://ghgumman.blogg.se/

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback